Продавець "Срібна планета" - магазин срібних прикрас розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3519 відгуків
01014, Землянський провулок 3, Київ, Україна
+380 (97) 000-45-08
+380 (99) 000-45-08
"Срібна планета" - магазин срібних прикрас

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Дорогі покупці, згідно з законодавством України, ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку Непродуктивних товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року No 172, не підлягають поверненню і обміну. Однак, йдемо Вам назустріч і хочемо, щоб Ви отримували максимальне задоволення від покупок у нашому магазині, тому впродовж 14 календарних днів із моменту купівлі Ви можете ОБМІНЯТИ (але не повернути) на рівномірне або більшу за вартістю виріб, за умов: - Виріб — новий,  - Наявність чека та заяви на обмін із копією паспорта.  На жаль, ми не можемо обміняти виріб у таких випадках: - Минув понад 14 днів із дня продажу. (після отримання Вами виробу на пошті) - Пошкоджена бірка, виріб розпломбовано (прив`язувати нитку назад не варто - це помітно) - Виріб має сліди механічних пошкоджень.  - Виріб має ознаки використання. - Немає чека або не написано заяви з паспортом. Вам потрібно повернути виріб на адресу нашого офісу (повернення приймаються по Новій Пошті), де буде проводитися експертиза для підтвердження справжності виробу (до 3 робочих днів). Лише після цього ми відправляємо новий виріб, обраний Вами на заміну. Витрати по поверненню виробу оплачує > покупець<. Магазин срібних прикрас «Срібна планета» щиро бажає, щоб прикраси, придбані у нас, сподобалися і тішили Вас і Ваших близьких, і сподіваємось, що Вам не доведеться звертатися до нас із питань щодо обмінів. Правила обміну/повернення товару неналежної якості: 1) дефекти, за наявності яких товар вважається неналежної якістю — див. "Гарантійні зобов`язання" 2) Для повернення / обміну обов'язково потрібно чек 3) повернення приймаються на адресу офісу (по Новій Пошті), де проводитиметься експертиза для підтвердження автентичності виробу та причин виникнення дефекту (до 14 робочих днів). Тільки після цього ми відправляємо відремонтований/новий виріб на заміну або повернемо гроші на IBAN У разі підтвердження неналежної якості витрати на повернення виробу оплачує продавець, в інших випадках - покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner