Продавець "Срібна планета" - магазин срібних прикрас розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3148 відгуків
01014, Землянський провулок 3, Київ, Україна
+380 (97) 000-45-08
+380 (99) 000-45-08
"Срібна планета" - магазин срібних прикрас

Гарантійні зобов`язання

Гарантійні зобов`язання

Магазин «Срібна планета» самостійно ювелірні вироби не виготовляє, всі гарантійні зобов`язання здійснюються виробниками за нашого посередництва.

Усі вироби представлені на нашому сайті мають механічний чи лазерний відбиток державного пробірного клейма (ставить ДПС України) і відбиток виробника. До кожного виробу є технічний паспорт (бірка) на якій зазначаються характеристики виробу, дата виробництва, виробник та штамп про проходження технічного контролю на виробництві (ВТК). Бірка кріпиться ниткою і пломбою. Штампом «ВТК» виробник гарантує, що вироби відповідають вимогам ДСТУ 3527-97 “Вироби золотарські з коштовних металів” та надає гарантію ДО 12 МІСЯЦІВ з усунення прихованих недоліків, що виникли з вини виробника при дотриманні покупцем правил користування / зберігання.

Гарантія не поширюється на ювелірні вироби у разі:

  1. при наявності слідів механічних ушкоджень;
  2. пошкодження внаслідок недбалості або використання не за призначенням;
  3. порушення правил користування / зберігання;
  4. при наявності слідів самостійного ремонту / пайки (в тому числі ювеліром);
  5. зміна кольору / почорніння – в 100% випадків трапляється через порушення пунктів 3-7 правил користування;
  6. потертості покриття (позолоти) – є результатом недотримання пункту 2 правил користування;
  7. втрата виробу (частин) при механічних ушкодженнях / дефекті застібки.

Умови виконання гарантійних зобов'язань:

  • відправка за рахунок виробника БЕЗ НАКЛАДЕНОГО ПЛАТЕЖУ;
  • протягом 14 днів з моменту доставки на виробництво , або довше (до 30 днів) за згодою покупця (згідно зі ст. 8 п. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів»);
  • наявність фіскального чека та технічного паспорту ювелірного виробу (бірки) обов'язкова.

Дефекти, за наявності яких товар вважається неналежної якості:

  1. не працює замок ланцюжка / браслета (на протязі 14 днів з моменту покупки, розпломбування допускається);
  2. замок не влазить в протилежний кінцевик ланцюжка / браслета;
  3. тріщини в металі (крім випадків наявності слідів механічних ушкоджень);
  4. дефекти лиття (крім випадків наявності слідів механічних ушкоджень);
  5. дефекти пайки (крім випадків наявності слідів механічних ушкоджень);
  6. дефекти штифтування (крім випадків наявності слідів механічних ушкоджень);
  7. випав / хитається камінь (на протязі 14 днів з моменту покупки і виріб опломбований).

 Дефекти, за наявності яких товар не вважається неналежної якості:

  1. наявність будь яких механічних ушкоджень;
  2. занадто тугий / м`який замок (оціночна характеристика);
  3. неспівпадіння кольору ланцюжка і кулона (оціночна характеристика);
  4. подряпини / плями на виробі виявлені після отримання товару на пошті;
  5. випав / хитається камінь (після зняття бірки);
  6. відпало розп'яття з хрестика (механічне ушкодження);
  7. занадто туго / м`яко ходить штифт;
  8. занадто світлий / темний / неоднотонний колір виробу (оціночна характеристика);
  9. зміна кольору / почорніння (порушення п. 3 - 7 правил користування);
  10. потертості / злущування покриття / позолоти (порушення п. 2 правил користування);
  11. не працює замок сережок виявлено після отримання товару на пошті (неналежне користування замком);
  12. кінцевик ланцюжка не влазить у вушко кулона виявлені після отримання товару на пошті;
  13. порвався ланцюжок / браслет (механічне ушкодження).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner